fannyhoppryttaren.blogg.se

Här kommer jag att blogga om min vardag och om grace

Hej!

Publicerad 2014-10-21 18:05:32 i

jag vet att jag inte varit aktiv alls på bloggen, jag har inte haft tid eller snarare jag har haft tid men har inte tänkt på det och har gjort en massa andra saker. en ganska stor grej som har hänt är att jag har råkat tappa ner min mobil (iphone 4) i toaletten. ja, du läste rätt toaletten. det var så att den var på en onsdag morgon klockan var ca 7 och vi skulle gå ut till bussen kvart över när jag skulle gå på toa innan. och plötsligt hörde jag att det plumsade nåt ner i toan och jag vände mig och och ba "neeeej! maaaammmmaaaa.." sedan sprang jag och sa till mamma att min mobil var i toan för jag tappadee den. så hon tog upp den ur toan och handspritade den 3 gånger.. och den fick torka under dagen och när jag kom hem så funkade den :o jag var nästan helt säker på att den var sönder men den funkar och nu använder jag den som vandligt.jag skulle även tävla förra helgen på hippo och hoppa en LC (80cm) men det har kommit ett virus till vännes så tävlingen blev avstängd pågrund av A2 viruset.( surf var stäng pågrund av att en häst fått feber och de tror det var A2 viruset men det är kollat och det var det inte så nu är surf öppen igen. när jag sa att det var stängt så menar jag att privat hästar och hästar som inte står på surf får inte vara där. men nu får man det,) så jag och en ridkompis som heter ebb kom till mig och vi ställde frm hinder på banan och i skogen och hoppade. det var skitkul och hästarna tyckte det med. de bockade och busade i skogen sedan hoppade vi tre hinder på banan och det var en vattenmatta som var ca 1m bred , ett sockerbitshinder och en oxer. hästarna var jätteduktiga men grace tyckte det var lite svårt tt hoppa vattenmattan och hoppade det som studs först :p men sedan klarade hon det galant.sedan har jag bara riit och varit med kompisar och skolgrejer och sånt. dagen efter min födelsedag hade jag ett sleepover med mina kompisar emma , julia och lovisa och vi hade jättekul och var uppe ända till 03.00 :P jag har typ inget mer att berätta just nu förutom att jag ska rida ikväll, hoppträna på surf. 
 
jag ska försöka att uppdatera mer på bloggen. hejdå <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Seedorf

jag är en 13 årig tjej som älskar att rida och tävla. jag kommer blogga om min vardag, så ofta jag kan! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela