fannyhoppryttaren.blogg.se

Här kommer jag att blogga om min vardag och om grace

Söndag💕

Publicerad 2014-10-27 03:33:22 i

Idag är det söndag och min kompis Lovisa har sovit över här. Idag har jag ridit, hopptränare lite hemma. Vi tränade på att svänga åt höger och hoppa, haha det låter lite konstigt men grace ha ganska svårt att svänga åt höger när hon drar jätte mycket åt vänster. Men det gick jätte bra! Men i början av passet så hoppade hon till för typ allt ochvar spänd men det gick mycket bättre mot slutet. Vi passade även på att klippa grace idag. Vi ska egentligen klippa hela henne men vi klippte bara halsen idag och imorgon ska vi klippa resten. Imorgon så ska jag träna för en dressyrtränare, (jag får tyvärr inte säga vad hon heter). Men jag hoppas grace är på bra humör och sköter sig bra. Just nu sitterjag i min säng och har tittat klart på heartland Sesong 4 som är jättebra, längtar tills jag kan se fler avsnitt!!!❤️❤️ Nu tittar jag på TVD Sesong 6 avsnitt 4 ( om man ska vara exakt😂 :p) men det ör skitjobbigt för det laggar upp sig var fjärde sekund!! 😖 :( aja, nu ska jag fortsätta kolla så hoppas ni har haft en bra dag! Kommentera gärna vad jag ska uppdatera med som tex olika tags.. :) eller blogga varje dag under lovet..❤️💕😂ä ska faktiskt försöka göra de! ❤️ Hejdååå👋Laggdator/film✋Haha, höjdrekord..😂❤️❤️Liite Photoshop ..😂👋👌


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Seedorf

jag är en 13 årig tjej som älskar att rida och tävla. jag kommer blogga om min vardag, så ofta jag kan! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela