fannyhoppryttaren.blogg.se

Här kommer jag att blogga om min vardag och om grace

Min fredag:

Publicerad 2014-09-19 21:43:12 i




Min fredag såg ut såhär:

- Sovmorgon till 09:40
- Morfar skusade mig till skolan
- NO prov
- SO
- Äcklig skol lunch ( chili con carne, men stora äckliga bönor..)
- Språk (tyska)
- Morfar hämtade mig från skolan (kl.14:00)
- Jag red grace för en tränare (kl.15:00)
- Jag åt middag (Lax och ris)
- Jag tittade på ett program av en serie
- Jag och mamma gick och tvättade grace!
- Jag tittar på lite mer serier och äter popcorn
- Popcornen är slut så jag fortsätter att titta på serier
- tittar på idol
- tittar på serier igen.. :p 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Seedorf

jag är en 13 årig tjej som älskar att rida och tävla. jag kommer blogga om min vardag, så ofta jag kan! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela