fannyhoppryttaren.blogg.se

Här kommer jag att blogga om min vardag och om grace

10 saker

Publicerad 2015-02-03 18:19:32 i

10 saker om mig:
1. jag är ganska nyfiken av mig
2. Jag har gillat hästar hela mit liv. (Kan lägga in nån bild från när jag var liten)
 
3. Jag gillar att skriva. om det är nått roligt jag skriver om, inte typ skolarbeten. det gillar jag inte!
4. Jag tävlar med min ponny. 
5. Jag har hoppat 1.10 cm med henne (min ponny då) 
6. Jag älskar att lyssna på musik och får nya favorit låtar hela tiden!
7. Det känns som om jag har tittat på alla bra filmer som finns och nu har jag inga kvar och titta på. (kommentera gärna om ni har några filmförslag)
8. Jag lärde mig rida när jag var 5år. Jag fick min första ponny när jag var 4-5 så jag började väl lära mig rida då.
9. Jag gillar inte när folk tar "fula" bilder på mig!
10. Jag älskar att rida och tävla och ska tävla dressyr i helgen LC LB och tävla hoppning helgen efter de LD LC (80,90cm)
 
10 saker om Grace:
1. Hon är 6 år gammal
2. Hon tävlar i hoppning och dressyr
3. Hon är den typ av ponny som kan hoppa hur högt som hels om hon vill. Jaghar hoppat typ 1.10 med henne och hon har blivit löshoppad 130cm och det var första gången hon blev löshoppad i ridhus. 
4. Hon har fått 61% i LB:1 på en dressyr tävling
5. när dommare bedömmer henne så får hon nästan alltid denna kommerntaren "väldigt fin ponny"
6. hon har varkt en c ponny en tävlings säsong men nu är hon en d ponny
7. grace (och jag) brukar lyssna på musik i stallet väldigt ofta.
8. Grace är superduper snäll
9. Hon kan nästan/ibland ett tricks som vi kallar "selfie" 
10. hon är klippt just nu men inte hennes huvud så hon ser ut som en björn enligt mig:P
+11. grace brukar he bakbena i kors :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Seedorf

jag är en 13 årig tjej som älskar att rida och tävla. jag kommer blogga om min vardag, så ofta jag kan! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela