fannyhoppryttaren.blogg.se

Här kommer jag att blogga om min vardag och om grace

30/12 - 2014

Publicerad 2015-01-04 19:05:41 i

Hej hej alla som läser detta. Idag är det dagen före nyårsafton, helt sjukt vad tiden gått fort. Idag är har jag varit med Lovisa hela dagen och vi har varit hos hennes sköthäst vital, han kallas ville. Det är en jättesöt ganska liten storhäst ( ca 160 cm) i sina äldre dar..( 22år) Jag har testat på att rida honom och han var verkligen superduktig men verkligen pigg. Det var riktigt härligt att galoppera ute på ängen i den djupa snön. Vi fotade även honom riktigt mycket. Det har varit riktigt kul att få vara med både lovisa och ville idag, dock så väckte hon mig genom att ringa vid tio tiden imorsen och sa att vi skulle till stallet. Då var jag riktigt trött! :P
Det ha hänt en massa olika saker under dessa månader jag inte bloggat, och jag är verkligen ledsen att jag inte gjort det men jag har inte riktigt haft lust. Det har varit julafton och det firade vi med at släkten kom till oss och vi åt god mat och hade det bara mysigt. Om ni vill att jag ska berätta om "min jul" i nått inlägg så är det bara att kommentera. 
Jag kanske inte berättade att lovisa ska sova över här inatt och det ska väl bl kl :p haha klockan är 00.00 så..
Iallafall imorron är det NYÅRSAFTON och det ska väl bli kul inget speciellt som kommer hända såv itt jag vet. :P vi brukar inte göra något super speciellt på nyår utan typ äta god mat och kanske bjuda hem några gäster. :D 
Min blogg kommer inte bara handla om vad jag gjort under dargarna/veckorna utan också typ tips tags osv, liksom det jag känner för. ibland/ganska ofta kommer det upp om hästar det är det jag brinner för. <3 
Asså är det bara jag som tycker att alla olika bloggare skriver så sjukt långa texter varje gång de bloggar? jag skriver typ jätte kort för jag är så lat :p men idag tyckte jag var ganska duktig som skrev allt detta :p <3 
Nu ska jag nog göra nått annat så HADEEE <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Seedorf

jag är en 13 årig tjej som älskar att rida och tävla. jag kommer blogga om min vardag, så ofta jag kan! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela