fannyhoppryttaren.blogg.se

Här kommer jag att blogga om min vardag och om grace

Hej hej!

Publicerad 2015-01-18 12:03:45 i Grace ,

Idag är det söndag, jag sitter och lyssnar på musik.🎶🎶 Men jag måste nog plugga lite för vi har läxa i engelska, so/NO och svenska. I engelskan har vi några glosor, sedan i NO/so så jobbar vi med högkulturer och ska ha redovisning och sedan i svenska har vi att vi ska läsa upp ett egenskrivet tal för några i klassen. Asså jag är så dålig på att blogga. Förlåt. Jag bloggar typ aldrig. Men det är bara det att jag är så lat att jag inte orkar och för att jag har inga läsare😂😂 men aja,mun ska jag fortsätta att lyssna på musik och njuta av att det är söndag och ingen skoldag.👏 Asså detta låter lite konstigt men jag längtar till imoron, måndag😱😱😂 det är för att det kommer ut ett nytt avsnitt av heartland och jag älskar den serien😍😍❤️ Ni borde kolla in den. Den finns på watchseriers.to (stav) och på horse 1 🙏❤️  jag gjorde ett inlägg för ganska länge sedan som hanlade om att jag och en kompis (Lovisa) hade varit och ridit p hennes sköthäst. Nu har jag fått massa bilder från ritten så några kommer ni se här👇👇







Haha detta var några av dom 10 0000000 bilderna vi tog😂😂😂😍😍😍❤️❤️❤️ Vi hade verkligen jätte kul den dan🙏👏👏💞❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Seedorf

jag är en 13 årig tjej som älskar att rida och tävla. jag kommer blogga om min vardag, så ofta jag kan! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela