fannyhoppryttaren.blogg.se

Här kommer jag att blogga om min vardag och om grace

Liten Häst tag:)

Publicerad 2015-01-04 21:46:00 i

1. Vilken är din favorit hästras? vet inte, kanske new forest och shettis
2. Vad heter din favorit häst? Min favorit häst är Grace
3. Vad är ditt värsta häst minne? Mitt värsta häst minne var när vi sålde min gamla ponny, han var en shettis. vi sålde honom på min namnsdag. 
4. Hoppning eller dressyr? Hoppning! jag älskar att hoppa, men dressyr är även super viktigt för att min ponny är bara 6 så hon måste "lära sig"mer innom dressyren :) :D
5. Gillar du att tävla? Jag älskar att tävla!!!
6. Vad är din mest minnes värda stund med en häst? vet inte, kanske när jag hoppade 1 meter för första gången.
7. Vad är din favorit häst mest rädd för? skogen. haha nää men våran ridbana ligger precis brevi skogen och min ponny tror det finns monster i skogen :P
8. Vad är din favorit hästs bästa bus? dra i snören, typ när jag rider barbacka så brukar hon (min ponny) dra i mina skosnören :P
9. Säg tre ord som är bra med hästar? Tillit, vänskap, förtroende
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Seedorf

jag är en 13 årig tjej som älskar att rida och tävla. jag kommer blogga om min vardag, så ofta jag kan! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela